Saturday, July 7, 2012

bulangioaicele de romanica pe locu unu

Am mai povestit de câteva ori că sora voastră face o deosebire între bulangiii de Românica şi bulangiii de România. Bulangiii de Românica sunt cei care scuipă seminţe pe stradă şi te dau în pula lor, care nu opresc la trecerea de pietoni sau te înjură dacă nu te grăbeşti cu traversatul. Bulangiii de România sunt cei care sug pula şi se fut în cur ("nu ne futem şi noi ca în Occident?" m-a întrebat prin anii '90 un ţigan cu poftă să dea o muie...) .Aici şi aici v-am mai explicat cum stă treaba cu bulangiii de Românica.
Dar am uitat că există şi bulangioaice de Românica.
Lu' Pontilina şi lu' Crinolina li s-a făcut de un loc unu şi de o lovitură de stat. Ete aşa, de ce să nu crape marineru' şi să se cocoaţe ele în fruntea ţării. Una e profesoreasă universitară şi şi-a dat doctoratu' la tras (la indigo). Alta e profesoreasă şi ea, dar nu a apucat să îşi mai dea doctoratu', şi nici nu a dorit, pentru că şi ea se trage (în pokere).
Să nu credeţi că insinuez că ar avea ceva orientări. Adică ar fi oameni sexuali (cum mi-a zis un golan de la Operă). Doamne păzeşte. Doar aşa, vreau a spune că nu put a hormoni bărbăteşti. Cum nu pute nici Bonbonica, profesoara lu' Pontalina. Cum nu pute nici Nicoleta de la liberali şi nici Zgonicica de la pesedeu. Să nu uit: pe vremuri la capătul tramvaiului 21 din Bucureşti - piaţa Sfîntu Gheorghe - era un veceu. Şi ce orgii se mai făceau pe acolo ... Nicoleta săraca, încă dinainte de a ajunge ministresa sănătăţii, dădea şi ea târcoale primprejur. Cu siguranţă voia să verifice dacă măsurile igienico-sanitare fuseseră respectate cu stricteţe.
Şi uita aşa ne făcurăm numai cu bulangioaice de Românica în fruntea celei mai frumoase ţări balcanice. Marineru' să se întoarcă dracu' la sticla de whisky şi la curvele ieftine din port, să le lase în pace pe alea cu genţi Vuitton.
Acuma eu vă întreb ce preferaţi: curvele nefutute sau marinerii beţivi? Eu una am ales de mult, dacă era şi ţigan şi mariner era perfect. Aşa mă mulţumesc, biata de mine, cu jumătăţi de măsură.
Aştept, o vai, mai aştept încă un bărbat pe partea stângă a pieţii politice, dacă se poate şi mariner şi ţigan ar fi perfect.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.