Friday, July 13, 2012

corlateanu si gestapo-ul

Fetele puciste sunt la ora asta cam pişate.
Aţi văzut poza asta? "Hitlerista" din poză e şefa europeană a lui Corlăţeanca. Nu ştiu voi ce credeţi, dar madama aia nu pare genul impresionabil, nu-i aşa? Nu mi-ar plăcea să mă controleze la teză la şcoală asta...
Biata Corlăţeanca e cam împăiată în poză...
Acum explicaţii de la sora voastră:
Când zic fetele puciste nu fac nicio referire la orientarea sexuală a vreunui personaj. Orice asemănare între bulangioaicele puciste şi bulangioaicele care se fut în cur e pur întâmplătoare, în afara trăsăturilor masculine secundare care cam lipsesc la ele, ca şi la alealate. De aia le zic bulangioaice, nicidecum că le-a prins cineva cu dânsa în organul vorbirii. Nici măcar Nicoleta de la liberali, exministresa sănătăţii nu e bulangioaică. Faptul că lua guri (de aer) pe lângă un veceu frecventat de bulangii pe vremuri este o pură coincidenţă. Eu una nu am văzut-o decât învârtindu-se pe afară, discretă şi distantă, spre deosebire de mine care mă învârteam prin budă, mai puţin discretă şi distantă. Le mai zic bulangioaice de Românica şi pentru obrăznicia fără margini... tipic dâmboviţeană
Când zic hitleristă mă refer la severitate, ncidecum că ar fi doamne păzeşte de extremă dreaptă. Genul de profesoară, care dacă te prinde copiind, te dă cu capul de bancă şi îţi pune nota unu.
Corlîăţeanca, ministresa Justiţiei, a fost chemată la directoare. Şi a luat papară. Săraca pucistă...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.