Sunday, July 15, 2012

bulangii nicolaescu pnl europa

Din ciclul Bulangioaicele de Românica lovesc din nou
Niculina de la PNL se ţine ţanţosă şi tare.
După plimbările pe care le făcea la începutul anilor 90 în jurul budei de la capătul liniei de tramvai 21 din Bucureşti a ajuns şefă peste organizaţia PNL de Bucureşti. Dacă ştiam mă plimbam şi eu doar primprejur, poate ajungeam şi eu şefă la o organizaţie de partid sau ceva ministresă. Dar eu mai nesătulă am intrat şi am supt pulă în budă. Halal să-mi fie, rămân fără şefie.
Niculina este patrioată şi nu se teme de imperialiştii europeni. Ea se mulţumeşte cu suptul pulilor naţionale, nu o interesează carasul de Bruxelles. Iete ce îi mai pune la punct pe golanii ăştia din Europa:
"Presedintele interimar al PNL Bucuresti, Eugen Nicolaescu, a declarat, duminica, intr-o conferinta de presa, ca introducerea unei adaugiri politice in raportul pe Justitie realizat de Comisia Europeana, posibilitate indicata de ministrul Justitiei Titus Cortean, ar reprezenta un exces din partea Uniunii Europene, informeaza Mediafax." (sursa mea: hotnews). Vreau să precizez că orice asemănare între un gay şi Niculina este pur întâmplătoare, plimbările sale în jurul unui WC frecventat de bulangioaice erau doar pentru a studia fenomenul homosexual, făcând parte din ciclul de formare impus de corpul contabililor autorizaţi din România.

Alte episoade din ciclul bulangioaice de Românica aici şi aici.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.