Sunday, September 25, 2011

psihopat Oravita: Iuliu Dragotescu

Am creat un profil pe neogen, o mică farsă, care serveşte drept revelator al celor bolnăviori la mansardă din societatea românească.
Îmi cad în plasă tot soiul de psihopaţi, care sunt atât de prostuţi încât îşi imaginează că pot spune absolut orice pe net fără nicio consecinţă.
Profilul meu pe neogen
Acest profil l-am trecut la sex femeiesc tocmai ca să prind dezamăgirea românilor adevăraţi, bunăoară Iuliu Alexadru Drăgotescu, de 49 de ani, din Reşiţa:

Acest domn îmi scrie galeş:
 "dacă aş putea v-aş castra"

Nu am nicio problemă cu nebunii atâta timp cât nu sunt periculoşi, dar o căutare pe net îmi arată că un Iuliu Drăgotescu vinde filme de vânătoare, aparate foto (3 la număr).

Pozele găsite de mine pe internet şi coincidenţa acestora confirmă că este un vânător cu permis de port-armă:
:



În ţara noastră este necesar un examen psihologic pentru a avea permis de port-armă. Sper ca cineva să se sesizeze că acest om are probleme la cap şi că trebuie să i se retragă permisul.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.