Sunday, November 7, 2010

romanii mei iubiti

Dragii mei români dragi,
Îmi permit să fac nişte comentarii despre iubitul meu popor bazându-mă pe ce văd eu în Bucureşti, capitala patriei mele, Românica.
Sunt convins că nu toată Românica a reuşit să atingă nivelul de civilizaţie al locuitorilor capitalei mele, dar vorbind despre bucureşteni vorbesc de cei mai reprezentativi români..
Românii sunt prietenoşi şi atenţi cu cei din jur. De pildă în parc nu se dau niciodată la o parte dacă alergi. Trebuie să îi ocoleşti, eventual prin boscheţi. Americanii nu au reuşit să ne ajungă din urmă la civilizaţie: acolo dacă te "simt" în spatele lor alergând se dau imediat la o parte, indiferent că cântăresc de două ori greutatea normală. Ce tâmpiţi şi americanii ăştia, le este frică de un biet sportiv care aleargă, se feresc de el ca dracu' de tămâie.
Românii îi repectă pe bătrâni. Bunăoară când mă plimb cu RATB-ul (transportul în comun din capitală) văd că aproape întotdeauna scaunele rezervate persoanelor în vârstă sunt ocupate de persoane a căror vârstă nu depăşeşte 50 de ani. Cu siguraţă, atunci când se înfiinţează pe un scaun rezervat, aceştia au întotdeauna în minte pe cei în vârstă: mişcarea le face bine bătrânilor, aşa că probabil au ocupat locurile pentru a le transmite acestora mesajul să meargă pe jos. Mersul pe jos este un leac minunat contra multor boli ale bătrâneţii.
Românii respectă minorităţile sexuale: căci numai dintr-o dragoste profundă Biserica Creștin Ortodoxă, autocefală și perfect națională propovăduiește pocăința și reîntoarcerea la turma creștină a păcătoșilor sexuali. Și dacă această reîntoarcere se poate face prin falanga extremei drepte și pumnii aplicați păcătoșilor, facă-se voia domnului creștin ortodox român. Căci, în înțelepciunea sa profundă, poporul nostru nu degeaba a scornit vorba că bătaia e ruptă din rai.
Aș mai putea continua declarația de dragoste față de iubiții mei români, dar cum sunt multe de scris, o lăsăm pe altă dată.
Așa sunt de îndrăgostit încât în curând voi pleca în America aia cretină să încerc să îi luminez și pe nenorociții ăia despre virtuțile unui popor multimilenar, creștin ortodox, civilizat şi blând.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.