Wednesday, February 2, 2011

Stelian Tanase sau scarba de homosexuali

Aşa precum v-am mai explicat dragele mele (aici) nu mai vreau şantierişti. M-am reprofilat pe intelectuali.
Ultima mea pasiune este Stelian Tănase. Ştiţi cine e ? Este un reputat intelectual român, autor al mai multor cărţi şi animator de emisiuni politice. Ador vocea lui bărbătească, privirea lui calmă, dar intensă.
Stelian Tănase este un iubitor al gay-ilor. Într-una din emisiunile sale împreună cu poetul român Dinescu, Stelian Tănase a mărturisit că, într-una din ţările străine pe unde a umblat, a asistat la o paradă gay. Spectatorului Stelian Tănase i s-a făcut scârbă de manifestările nefireşti de la acea paradă.
Aşa că, din păcate, încă o dată în viaţă trăiesc o dragoste neîmpărtăşită şi nefericită.
Aş dori însă să îi spun lui Stelian Tănase din partea bulangiiilor de pretutindeni că, în afară de rare excepţii, şi noi gay-ii, dacă l-am vedea pe Stelian Tănase în chiloţi, dansând într-un car alegoric, am trăi aceleaşi sentimente pe care le-a trăit şi dumnealui la acea paradă.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.