Saturday, December 18, 2010

craciun si homosexuali

Oamenii cred în tot soiul de prostii. Creştinii cred că fiul lui Dumnezeu, Mesia, s-a sacrificat pentru ei.
Adică: Dumnezeu tatăl e supărat pe noi. Dumnezeu vrea să ne chinuie (ne arde, ne trage în ţeapă, ne trăsneşte, etc.). Un adevărat psihopat, acest dumnezeu creştin. Sado. Îşi trimite fiul pe pământ. Decide să îl chinuie teribil pe el în locul nostru. Pe cineva trebuie să chinuie, acest dumnezeu creştin...
Mi se face pielea de găină.

Crăciunul este sărbătoarea speranţei. Este ziua în care ni se anunţă că altcineva va fi bătut, găurit cu cuie, etc., în locul nostru. Că moartea lui ne va face pe toţi dintr-o dată mai buni. Şi într-adevăr am constatat o febră totală: în mall-uri numai colinde cu mielul lui dumnezeu, siropoase. Aceleaşi de ani de zile. Lumea aleargă înnebunită după cadouri. Unii te mai îmbrâncesc, căci sunt deosebit de agitaţi în perioada asta. Dar, minune mare, de data asta îşi cer scuze şi îţi zâmbesc.

Ani de zile, ca orice bulangioaică creştină, am fost bântuită de sentimentul păcatului, al singurătăţii. Am căutat pedeapsa cu lumânarea de crăciun. Dacă nu am fost fardată de golani, am suferit în singurătatea mea şi într-o teribilă tristeţe.

Între timp mi-a venit mintea la cap. Nu există Dumnezeu, nu există crăciun. Totul se petrece în capetele noastre. Atunci când uşor uşor îţi dai seama ce tâmpenie este religia treci peste toate suferinţele de sărbători. Mă uit amuzată acum şi uşor agasată, la toată nebunia din jurul meu.

Dragele mele, viaţa este o minune a naturii. Nu durează mult această minune. În fiecare zi este crăciunul. De aceea profitaţi de fiecare clipă. Lipiţi-vă de cei dragi, încercaţi să îi supăraţi cât mai puţin si să îi păstraţi lângă voi. Nu le grăbiţi moartea. Bucuraţi-vă cât mai mult de ei şi ei de voi.

Vă pupă sora voastră şi un mic videoclip:

.

.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.