Thursday, August 28, 2014

gayromeo planetromeo echon86

S-a întors mamiţa să vă bată iar la cap cu bârfa.
Vă mai aduceţi aminte că vă povesteam pe vremuri ce rezervor excepţional de frustraţi este gayromeo (alias planetromeo)?
Iau la întâmplare: echon86, un model de eleganţă masculină, un adevărat gentleman care se pozează în faţa unui castel şi ni se adresează cu cuvinte alese, din care unele din repertoriul internaţional, iar altele din izvorul nesecat al tradiţiei populare:

Citez:
"Be smart. Curvele, sugativele, efeminatii si peste 36 de ani sa nu mi scrie. Nu fiti penibili din 50 de mesaje nicio persoana ok? Ce cacat aveti in cap?"

Să nu credeţi că m-a lovit damblaua să îi scriu lui echon86 şi că aş avea cine ştie ce frustrare pe care mi-o vărs aici că nu m-a băgat în seamă Domnia Sa.
Nu, eu sunt o babă care îmi cunosc lungul nasului, citesc cu atenţie profilele şi mă uit imediat la preferinţele celui care postează.

Dar, scumpete, echon86 dragă, te-ai obosit să spui ceva despre tine şi despre ce aştepţi de la parteneri? Ai scris şi tu acolo 2 vorbe despre tine în afară de lăturile pe care le arunci pe net?

Cine să nu îi scrie:
"curvele": adică cei cărora le place sexul, în accepţiunea curentă a homosexualilor, cei care sunt "promiscui", au mulţi parteneri. Bun s-au dus 50%. Oare ce-o fi rău în a-ţi plăcea să te fuţi? Sau poate echon76 aşteaptă să facă cunoştinţă cu un călugăr.
"sugativele": aici sunt în ceaţă. echon76 se poate referi la muişti (s-au mai dus nişte procente...) sau alcoolici (alte procente...). Oare ce o fi rău în a-ţi plăcea să sugi pula? Iarăşi cred că echon76 este un popă sau pocăit revoltat. Mă rog echon76 preferă pe cei care (se) fut în cur, nu pe cei care sug pula.
"efeminaţii": adică majoritatea covârşitoare a gay-ilor. 99%.
"cei peste 36 de ani": dacă a mai rămas cineva,

Dragele mele, recapitulez ce am înţeles eu, ce aşteaptă echon76 de la noi:
1) să nu fim gay, Adică să fim, dar să nu părem. Adică chiar dacă vă place pula să vă feriţi să arătaţi acest lucru. Nu mai daţi din mâini ca nişte divine ce sunteţi, îngroşaţi-vă vocea (beţi apă cu gheaţă), lăsaţi bulendrele şi parfumurile şi trageţi un sac pe voi în loc de rochii de la Chanel.
2) să nu sugem pula. Sau dacă o sugem în niciun caz să nu recunoaştem asta şi să ne purtăm ca şi cum nici pulă nu am pupat nici gura nu ne pute. Pe onoarea mea că nici nu m-am atins de castravete. Lumea asta rea scorneşte.
3) noi babele stafidite la gunoi. EXPIRATE, CONSUMATE, cepe degerate...
4) să fim inteligente, în limba engleză. Adică echon86 ne spune în maniera sa elegantă să avem un IQ peste medie. Îi place să fie dominat (intelectual).


Echon86 trage singur concluziile despre ce rea, pustie şi mediocră e lumea, ca un adevărat folosof ce este:
"din 50 de mesaje nicio persoana ok".

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.