Friday, February 3, 2012

neogen a murit traiasca zumzi

Neogen, acest izvor nesecat de psihopaţi români, a murit.
Pe acest site am creat nenumărate profile (6 la număr). Pe rând, nu odată. Cinci dintre ele mi-au fost şterse de administratori. De ce?
Îndată ce cream un profil intrau diferiţi bulangii de Românica care îşi revărsau din neţărmurita înţelepciune pe profilul meu. Şi hop şi eu apoi cu un răspuns acid. Pe blog. Pre mulţi am mai popit aşa. Trăgeau la profilul meu ca muştele la căcat.

Ce a rămas din neogen? Nimic. A rămas o muscă sau o insectă, habar nu am, numită zumzi şi care te bâzâie la cap cu tot soiul de reduceri tembele. Comunitatea vibrantă de bulangii de Românica este invitată să consume şaoarme, să-şi facă tratamente cosmetice, să cumpere leacuri minune, să slăbească în timp record, etc. Dispărute sunt comentariile, şterse sunt nestematele din gândirea internautului românesc. Acum bagi la maţ cu reducere de 80%, înveţi engleza în două săptămâni şi mergi cu siguranţă la o sală de fitness la care pui 7 kilograme de muşchi în numai 10 zile.

Aşadar acum ce mă fac? Ce psihopaţi voi mai arăta cu degetul?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.